Płatności za kursy
Płatności za kursy możesz dokonać na dwa sposoby:
1) wysyłając przelew na konto firmowe szkoły United Teachers LTC
2) dokonując zakupu bezpośrednio na stronie www szkoły za pośrednictwem systemu
płatności on-line w systemie DotPay (płatność kartą lub szybkim przelewem)
Wysłając tradycyjny przelew pamiętaj o wysłaniu do szkoły maila na adres kursy@unitedteachers.pl z następującymi informacjami:
a) nazwa kursu
b) ilość zakupionych miesięcy dostępu
c) poziom kursu lub ilość punktów otrzymanych ze wstępnego testu poziomującego
d) imię i nazwisko Kursanta
e) adres e-mail
f) adres zameldowania
lub po prostu wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się w zakładce Zapisz się! i jest dostępny na stronie głównej, na stronie startowej (Start) lub na podstronie Kursy internetowe.
Dane do dokonania przelewu na konto firmowe szkoły:
United Teachers LTC
ul.Boya-Żeleńskiego 6/19
00-621 Warszawa
MultiBank
konto Multi Business 73 1140 2017 0000 4602 0897 4356