Płatności za kursy

Płatności za kursy możesz dokonać na dwa sposoby:

1) wysyłając przelew na konto firmowe szkoły United Teachers LTC
2) dokonując zakupu bezpośrednio na stronie www szkoły za pośrednictwem systemu
płatności on-line w systemie DotPay (płatność kartą lub szybkim przelewem)

Wysłając tradycyjny przelew pamiętaj o wysłaniu do szkoły maila na adres kursy@unitedteachers.pl z następującymi informacjami:

a) nazwa kursu

b) ilość zakupionych miesięcy dostępu

c) poziom kursu lub ilość punktów otrzymanych ze wstępnego testu poziomującego

d) imię i nazwisko Kursanta

e) adres e-mail

f) adres zameldowania


lub po prostu wypełnij formularz zgłoszeniowy.

Formularz zgłoszeniowy znajduje się w zakładce Zapisz się! i jest dostępny na stronie głównej, na stronie startowej (Start) lub na podstronie Kursy internetowe.


Dane do dokonania przelewu na konto firmowe szkoły:

United Teachers LTC
ul.Boya-Żeleńskiego 6/19
00-621 Warszawa

MultiBank
konto Multi Business 73 1140 2017 0000 4602 0897 4356